Přihlaste se a využijte web naplno PTACCI.NET »

andulky doma

 

NápovědaFórum » Péče o ptáčky » Péče o papoušky 

+ přidat příspěvek
andulky doma
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.06.2019 12:11 Dudl007 – Krmení
Ahoj všem...asi hloupý dotaz ale pro mě důležitý. Syn dostal 2 andulky a chci se zeptat jestli se jim dává ještě něco jiného na jídlo nez jen koupené zrní. Pověsil jsem jim tam 3 tyčky se žrádlem a za jeden den to ohlodaly az na dřevo. Jinak v misce mají žrádlo taky tak hladem nebudou. Děkuji za odpověď a pochopení jsem v tomto laik ;-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.02.2014 09:21 Žena Veya [2] - PapoušciRe: radecek29112000
děkuji, už jsem tam příspěvek přesunula :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   09.02.2014 08:47 radecek29112000 Re: Veya
S týmto ti neviem poradiť ale skús sa opýtať tu ptacci.net/forum/57
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.02.2014 15:13 Veya – Andulka - přepeření nebo nemoc?
Fotka k příspěvku Dobrý den,

mám cca 1 rok starou andulku chovanou trvale v bytě (když je teplo, tak na balkóně přes den) zatím mi přepeřovala výrazně asi 1x a teď jsem si všimla že asi opět přepeřuje, ale dost mě znepokojuje, co se mu udělalo nad zobákem :( přikládám foto.

Prosím o radu, zda to může být nemoc a jak ji léčit nebo jestli je to opravdu součást přepeření.

Děkuji moc
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.06.2013 14:09 Žena petastastna [1] - PapoušciRe: andulka
tak to sem ráda :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.05.2013 16:30 Žena andulka [0] - Papoušci
už si trochu hraje
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.04.2013 20:02 Žena petastastna [1] - PapoušciRe: andulka
já myslim že si časem zvykne ;)
Reklama
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.04.2013 18:13 Žena andulka [0] - Papoušci
děkuji a kdyby byly nějaké komplikace tak sem napíšu